Zapiekane awokado


Anna Woźniak

Anna Woźniak

Absolwentka wydziału Prawa i Administracji, ukończyła dwa fakultety na Uniwersytecie Poznańskim. Współorganizatorka warsztatów pt. ”Stworzona do życia FIT”.

Bądź na bieżącoZapisz się i otrzymuj jako pierwsza informacje o nowych wpisach i nowościach z Foodmed Centrum. Jesteśmy dla Ciebie i dzielimy się z Tobą cenną wiedzą z zakresu odżywiania i zdrowia.  Przygotowujemy dla Ciebie też dużo fajnych darmowych materiałów, z których skorzystasz w codziennym życiu. A parę chwil po zapisie otrzymasz całkowicie za darmo...

Sposób przygotowania

Przekrój awokado na pół. Wydrąż środek tak aby zmieściło się jajko.

Rozgrzej piekarnik do 180°C. Oddziel białko od żółtka. Do awokado wbij białko i włóż do piekarnika. Zapiekaj 10 minut. Następnie dodaj żółtko i zapiekaj, aż żółtko się lekko zetnie. Posyp solą i pieprzem, skrop oliwą.

Ilość porcji

1

Wartość kaloryczna

241 kcal

Białko

4g

Tłuszcze

20g

Węglowodany

5g

Składniki

  • awokado 70g, (½ sztuki)
  • jajko kurze 56g, (1 małe)
  • oliwa z oliwek 5g, (1 łyżeczka)
  • sól, pieprz